welcome

Friday 10 August 2012

kini aku dah pulih dari semua...aku bangkit untuk teruskn khdupan aku sbgai khalifah atas muka bumi...aku akn kejar cita-citaku sbgai saintis agar dpt mencari pnawr kpd pelbagai pnyakit.. ttg cinta?? aku akn biarkn perasaan itu hadir sendiri...takkn memaksa...jodoh takkn kemana...jika kita percaya itu jodoh kita...bertwakal agr dia akn jadi milik kita <3 hahaha,,,da la fokus bljar nnti nak meminang senang...huhuhu...konfirm lau kita berjaya rmai awek yg nak jadi isteri kita..ye la prmpuan nak suami yg bekerjaya spya hidup mereka senang...huhuhuhu... aku hanya mmpi separuh sedar..kdg2x hati mmberontak agar mncari cinta...tp aku mnusia yg tdak berkuasa yg mmpu mnjaga cnta ,,aku hnya mmpu mnyayngi dia spnuh hati aku..urm biarlah cinta itu hadir sendiri

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...